dar din dar se face rai

Asadar, m-am procopsit saptamana asta cu o raceala buna, dar si cu doua nominalizari la ‘Blog of the Year 2012′ Award. Asta inseamna ca trebuie sa caut un banner cu 2 stelute, nu-i asa ?

Am primit aceste nominalizari de la ALLURE si CRISTI MOISE, si le multumesc foarte mult. Asta inseamna, pentru mine, ca am si eu un blog numa’ bun de citit, desi nu scriu eu chiar in fiecare zi … Poate ca “indiferent”-ul asta al meu are ceva special, ce nu poate fi indiferent pentru oamenii care ma citesc si care nu pot fi decat oameni speciali !

Asadar, avem niste reguli pentru premiul asta si musai ma conformez si eu:

1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.

Pe lista mea, anul acesta sunt (in ordine alfabetica) : Allure, Catia Maxim, Coltu’ cu muzica, Cristi Moise, Cristian Lisandru, Dani – doipedoi, Daniel Tudose – ganduri de dimineata, Denisa, Dragos Calinescu, eumiealmeu, Geanina Lisandru, Gradinita fluturasilor talentati, Kadia, Rebecca Budd, Silving, Zinnaida.

2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.

3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award – http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționînd regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!

4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia

5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 5), putînd astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă

6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmînat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuînd colecționarea stelelor (maximul este de 6).

Later edit: Am mai primit o steluta de la Ramona Nicoara, careia ii multumesc foarte mult si ii daruiesc si eu o steluta !!!

Deci, acum am 6 stelute si trebuie sa multumesc … Si, acord si eu o steluta la wintericemagic.wordpress.com, http://destinepierdute.wordpress.com

Blog of the Year Award banner 600

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
This entry was posted in Insemnari. Bookmark the permalink.

34 Responses to dar din dar se face rai

  1. Cristi M. says:

    Multumesc frumos pentru nominalizare si felicitari !

  2. ferragudofan says:

    congratulations and thank you for sharing the award!

  3. Simona says:

    Mulțumim pentru nominalizare!

  4. Multumesc pentru nominalizare!

  5. Allure says:

    Felicitări, le meriți din plin! :) Nu contează cît de des scrii, nu ești la servici – contează ce scrii și faptul că ne faci să revenim :)
    Mulțumesc frumos de nominalizare!

  6. Pingback: Blog of the Year 2012 Award – part IV (finale) « Crescentius

  7. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (5) « Colţu' cu muzică

  8. Pingback: Ploaia de stele « Colţu' cu muzică

  9. Clanmother says:

    Congratulations, my dear friend, on your well deserved award and congratulations to all those remarkable bloggers who received your nomination. I am delighted and honoured that you chose my blog to be included within this esteemed group. I am celebrating – we have a galaxy of stars in our blogging community. I look forward to our ongoing adventure in 2013…

  10. indiferent says:

    Dear Rebecca, thank you for your nice thoughts! You are special for me, too ! You have a special place in this community … So, I look forward to our dialogue as well :)

  11. Zina says:

    Felicitări , Liana, și mulțumiri pentru nominalizare și steluță ! E a treia, iar astăzi am să fac și eu nominalizările mele.
    O săptămână ușoară !

  12. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (6) « Colţu' cu muzică

  13. Pingback: Blog of the Year 2012 « Despre sufletul meu

  14. si fiindca acest concurs ne ofera libertatea de a include in el oricati participanti dorim, marind listele tot mai mult, si fiindca un dar primit merita sa fie impartasit cu cat mai multi si fiindca e perioada in care zane magice se plimba peste tot in lume, iata ca una a poposit si pe la tine, oferindu-ti o frumoasa steluta norocoasa :)

    http://caleaspretine.wordpress.com/2012/12/16/blog-of-the-year-2012/

  15. indiferent says:

    O, multumesc mult Ramona ! Ce ganduri frumoase ! :)

  16. Pingback: Blog of the Year 2012 | Winter Ice Magic

  17. Pingback: Blog of the Year 2012 (a treia continuare) « Scanteia

  18. Te-am nominalizat la “Blog of the Year 2012″ pe: https://destinepierdute.wordpress.com/.

  19. Pingback: Sunt foarte emotionata :) Va multumesc tuturor!!! | Winter Ice Magic

  20. Pingback: Blog of the Year 2012 (a patra continuare) « Scanteia

  21. Pingback: Blog of the Year 2012 « Despre sufletul meu

  22. Pingback: 6 stele multumita voua :D « Scanteia

  23. Pingback: Blog of the year – 2012 « caleaspretine

  24. Pingback: Blog of the year – 2012 « caleaspretine

  25. Pingback: Blogul Anului 2012 | In jurul Kadiei

Lasă un răspuns

