vorba de duh

Asa imi plac vorbele de duh ! Azi am postat una, asa de dimineata, pentru ca am avut un motiv. Unul foarte diferit de ce s-a intamplat ieri intr-un loc al acestui oras. Se intampla peste tot in lumea asta mare sa intalnesti cersatori, oameni fara adapost, fara nici o directie in viata, oameni care din diverse motive intind mana pentru un banut. Experientele personale ale fiecaruia sunt demne de relatare, dar mai ales de studiu si stiu ca exista cativa care o fac.  Eu scriu doar cateva randuri impresionata de un dialog simplu, dar cu rezonante profunde.

Nu mai am bani in buzunar, astept salariu. Recunosc. De data asta nu mi-am planificat finantele asa incat ma vad nevoita sa mai astept o zi pana cand voi putea achizitiona ce-mi doresc. Slava Domnului ca avem ce manca, eu si familia mea. Am ajuns intr-un loc pentru a verifica daca ceea ce-mi doresc mai gasesc si maine, iar in apropiere un om cu o barba mare si alba ma roaga sa-i dau un ban. Vad un om care-mi cere ajutorul. Ochii ii sunt blanzi si ceva ma opreste. Ii spun ca-mi pare rau, dar ca nu am si il aud spunand cu o voce incredibil de frumoasa : “nimeni nu ma iubeste”. Ma opresc, caci in mintea mea se aude un vers al lui John Lennon. Ceva m-a oprit din drumul meu si de aceea ii spun din nou ca-mi pare rau, dar chiar nu am si ca ma voi intoarce maine cand voi avea. Ma crede. Chiar imi spune asta. Il privesc. Stau locului, oamenii trec pe langa noi nepasatori.

Cu viata …chiar nu e de joaca. Putem sa ne ridicam singuri? Poate el sa se ridice de acolo, sa-si spuna ca s-a trezit si ca niciodata nu e prea tarziu sa-si castige existenta? Poate sa-si spuna ca se iubeste si pentru asta se va ridica? Cati pot sa o faca? Cati sunt ca el? Multi.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la vorba de duh

  1. ina bixade spune:

    Atita ai mai inchis blogul asta si deschis in ultima vreme, ca abia acum am apucat sa intru la postul tau:) Da, mie mi-e mila de batrini cind ii vad pe strada, din fericire, aici nu ii vezi. Nici copii cersetori nu vezi, cei mai multi sint barbati in toata firea, cel putin asa par. Oricum, Doamne Fereste! Te pup cu drag, Liana si bucura-te de ce ai!

  2. indiferent spune:

    Multumesc.

  3. Pingback: luam cu noi doar sufletul … « Indiferent

Lasă un răspuns

