colectionari

Colectionari de rutina. Unii.

Ieri, am ras cu lacrimi. Amandoua. Adica eu si sora mea. A fost o conversatie hazlie tinuta in spatiul stramt al “biroului ei” de unde poti admira “peisajul”, barfi “cate in luna si stele”. Mai facem si noi o barfa mica, asa ca-ntre fete. Vorbim despre ziua trecuta, cea cu Valentine’s Day, si ne gandim la multele dintre noi care, “proastele”, chiar vrem sa intelegem de ce. “De ce?”, ne intrebam, iar eu serioasa rostesc  “pentru ca avem creieri parasutati”. Si radem cu lacrimi.

De cate ori avem ocazia, noi doua analizam aspectele rutinei. Concluzia noastra este ca suntem multi colectionari de rutina. Spontaneitatea nu e acceptata de cei care nu sunt la randul lor, spontani. Si degeaba suntem noi spontani si creativi, daca ceilalti colectioneaza rutina.

Cunosc oameni care colectioneaza diverse. Tablouri. Felicitari. Timbre. Reviste. Ceasuri. Femei. Chestii palpabile. Cunosc putini colectionari de amintiri. Si eu colectionez ceva. Pixuri. Colectionand, credem in valorile care cresc in timp, in emotiile cautarii. Colectionam pentru ca ne place, din ambitie, din frustrari sau din aviditate de stari de spirit …

Dar de ce colectionam rutina?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la colectionari

  1. Pingback: colectionara de pixuri « Indiferent

Lasă un răspuns

