in rolurile principale: 3 pisici

Azi dupa-amiaza ne-am petrecut o jumatate de ora observand o adevarata pregatire de lupta si chiar vizionand scena unei batalii incredibile. Cred ca nu am vazut niciodata o lupta, parca pe viata si moarte, intre doi motani (unul birmanez deosebit de frumos, iar celalalt un pisoi maidanez, roscat, rapid si foarte siret) pentru cucerirea unei incantatoare pisicute. Ea, pisicuta alba, finuta si delicata pe care Ralu  a si botezat-o ”Zeita” era catarata intr-un pomisor inflorit. Ce tablou savuros, ingenuitate alba, pisicuta alba – flori albe. Jos, langa pomisor statea motanul maidanez ca un paznic al Templului Zeiţei Artemis din Efes, iar intr-un apropiat boschet verde scanteiau doi ochi incredibil de albastrii, era birmanezul neclintit de cateva minute bune. Ne-a amuzat intamplarea si tocmai de aceea am hotarat sa vedem urmarea. N-am mai vazut asa ceva si parca nici nu am cuvinte sa descriu ceea ce-am vazut.

Poate nu e tocmai un post pe gustul dumneavoastra, dar asa actori n-am prea vazut. Totul s-a terminat cand maidanezul ciufulit de atata hartuire s-a urcat in varful unui copac, de frica birmanezului fioros ca un tigru, ce a mai dat cateva tarcoale, dar nu a indraznit sa se urce dupa inamicul roscat, si la cateva minute a fost chemat de stapana. Motanul roscat si pisicuta alba s-au intalnit apoi si au plecat miorlaind specific unei intalniri romantice.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

