timpul si drumul tau

Stim despre timp si intelegem ca este acelasi pentru toti. Unii il investesc, iar altii il irosesc.

Si m-am gandit la timpul meu si m-am gandit la timpul altora. E simplu sa nu crezi, sa ratacesti, sa nu mai vrei si sa nu decizi. E simplu sa nu mai alergi pe drumul tau pentru ca nu mai vrei sa alergi. Ai obosit si vrei sa te odihnesti. Atat de simplu, dar este ceea ce-ti trebuie?

Si, totusi, cititul inseamna sa investesti in timpul tau si poti descoperi ca face parte din odihna pe care o cautai, dar ca e si o alergare pe drumul tau …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la timpul si drumul tau

  1. Laura spune:

    Imi investesc timpul liber in cartile pe care uneori nu le aleg eu, ci ma aleg ele pe mine, dar parca am nevoie de o schimbare, dar mai bine zis de o reimprospatare a acestuia (timpului) si mi-as dori ca pe langa citit- activitate atat de draga mie, sa aduc si ceva nou!!!.. Dorinta exista, posibilitatile sunt insa limitate!😦

    • indiferent spune:

      Dar, le citesti pentru ca exista in tine vointa.
      Fara a vrea si a putea, fara ca cineva sa-i fi dat imboldul, cartile ar astepta cuminti cititorul.

  2. ina bixade spune:

    Am intrat intr-o faza in care nu mai stiu care mi-e timpul si drumul, dar o voi depasi eu!!! sper ca esti bine, liana, draga.

Lasă un răspuns

