probabil

Probabil, ma pricep la cuvinte si de aceea scriu? Probabil, sa-mi simt timpul ?

Probabil, in mine exista mai multe emotii decat e posibil. Poate ca, scriu, pentru mine si pentru voi, pentru ca vreau sa simt ca nu mi-am pierdut luciditatea in asa vremuri tulburi. Poate, pentru ca vreau sa zambesc si sa aud numai muzica irezistibila a sufletelor din jurul meu. Pentru ca simt nevoia imperioasa de a o auzi. Aud combinatia sublima intre timpul meu si timpul altora ce vor sa se opreasca si sa traiasca un altfel de timp, altul decat cel pe care -l simtim atat de contractat . Am citit si la nivelul meu, am inteles. Am dezbatut de una singura nevoia celor 3 de 8. Probabil, de aceea scriu, determinata de complexitati spatiale si de indoieli acronice. Probabil pentru ca nu exista acest echilibru pentru nimeni, din indiferenta sau datorita unui destin, din prea mult sau prea putin ? Doar incercam sa dormim 8 ore, sa muncim 8 ore, sa ne relaxam activ 8 ore?

Avem nevoie de timp pentru viata. Avem nevoie de noi asa cum suntem, diferiti.

Va amintiti probabil?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la probabil

  1. Dar cine isi mai acorda timp pentru a trai? Pentru a uita de orice grija si a pretui viata in sine?

    Din pacate se pare ca prea putini – dar… poate in timp vor fi mai multi.

  2. indiferent spune:

    Acest „poate” ma ingrijoreaza dintr-un anumit punct de vedere, Loredana. Simtim un fel de selecţie naturală, nu degeaba Darwin a elaborat teoria evolutionista, si nu ne putem impotrivi evolutiei: eliminarea, prin lupta pentru existenţă, a indivizilor cu însuşiri necorespunzătoare şi păstrarea indivizilor cu însuşiri avantajoase din punct de vedere biologic.
    Daca toata viata noastra ar fi intr-un perfect echilibru si acei 3 de 8 ar exista pentru toti, si nu am mai lupta pentru existenta asta atat de existenta pe care tot noi oamenii am creat-o, probabil, nu s-ar mai contura noua teorie a selecţiei naturale. Care a capatat un alt sens …
    Suntem specii in curs de formare, caci, se produc, in mod cert (si asta peste tot in lume) transformari certe, dăunătoare, indiferente … Transformari pe care, probabil, numai Dumnezeu stie de ce !

  3. catiamaxim spune:

    Liana,
    Eu aş spune că avem nevoie de viaţă, aşa cum suntem, diferiţi. Timpul se poate dilata în funcţie de cât de vie ne e clipa. Că te gândeşti la aceste subiecte e un motiv în plus de… bucurie pentru tine, pentru mine, pentru noi toţi, oricât de diferiţi am fi. Dorinţa de a scrie e şi la tine, poate ca şi la mine o nevoie de a exprima preaplinul din noi, o foame permanentă de comunicare…
    Să fii iubită şi luminată pe dinăuntru, aşa cum te luminează clipă de clipă Dumnezeu!

    • indiferent spune:

      Multumesc Catia. Ai dreptate, exista o mare nevoie de a scrie tocmai pentru a exprima preaplinul din noi. Si stiu ca Dumnezeu ne intelege. Asa cum suntem noi: diferiti.

  4. ina bixade spune:

    Ce frumos ! esti prea sensibila si frumoasa ptr. timpurile astea reci si incerte!

Lasă un răspuns

