citind

Am inteles ca poate exista liniste pentru a-mi potoli tumultul. Ca pot inchide ochii ca sa ma simt invelita de apa sau sa chem caii salbatici pentru a le admira frumusetea si libertatea.

5

Citind, ma caut, ma gasesc si ma pierd. Ma inalt si ma prabusesc intr-o liniste intrerupta doar de sunetul unui val. Gasesc starea de asteptare a ceva nedefinit si-mi traiesc clipele simplu, fara intrebari.

Citind, ascult simfonia linistii si incerc sa pastrez minunata stare de doar eu cu mine.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la citind

  1. Man vs Woman spune:

    cartile ferestre’n ziduri:)

  2. Sorina spune:

    Liana ti-am facut un mic banner si l-am pus pe blogul meu iti place, te deranjeaza?

  3. indiferent spune:

    Imi place mult. Nu ma deranjeaza. Multumesc, Sorina.

  4. catiamaxim spune:

    Tainică şi minunată vorbă despre lectură. Draga mea, îţi strecor cu prietenie şi preţuire, un gând frumos de primăvară, de verde curat şi crud…
    Un 1 Martie colorat cu iubire!

    • indiferent spune:

      Multumesc mult, draga Catia ! Am nevoie de primavara, caci simt ca-mi ruginesc gandurile si-mi pierd entuziasmul …
      Fie ca primavara asta sa infloreasca romane in sufletul tau frumos !

  5. Liana spune:

    Hei, Liana!🙂 Ai descoperit taramul „doar eu cu mine”? Pastreaza-l ca pe un acasa mereu primitor, intotdeauna acolo gata sa te contina…. si paraseste-l cand si cand spre incantarea noastra, a celorlalti care te asteptam si te iubim asa cum esti… :*

  6. Pingback: teama de interes « Indiferent

Lasă un răspuns

