certitudine

Avem clipele explozive in structura fiintei. De aceea, unii dintre noi, scriem. Ne incadram in limite de anormalitate pentru ca respiram aerul unor ganditori cuceriti de imensitate. Cuceriti de infinitul propus de divinitate pentru a fi ganditori. Suntem linii complexe pe axa timpului. Incercam vindecarea suferintelor cu stiloul in mana, cu un miros intelept de cerneala. Astfel rasar cuvinte tamaduitoare, transcrise apoi chiar si aici … pentru intelegeri depline. Cuvinte-doctori. Cuvinte pentru o singuratate esentiala a sufletului nostru imaterial.

Paradoxal, e un dar implacabil sa pastrezi echilibrul in toate si un dar minunat sa intelegi ca vrei si ca poti exercita misiuni pentru sufletul tau si pentru alte suflete. Sa intelegi diferenta de traire … Suntem multi sau putini ce-i care gandim asa ? E nevoie de ceea ce-ti este scris, de acest dar, ca sa gandim diferenta cu pasiune sau cu indiferenta totala?

Trebuie sa ne facem timp, asa simpli sau complicati cum suntem, pentru traire fericita, caci nu doar moartea e singura certitudine, ci si viata pe care o traim .

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la certitudine

  1. ina bixade spune:

    Draga mea, sper ca esti bine. Imi pari f. filosofica si analitica de la o vreme si plina de framintari launtrice:) te imbratisez

  2. indiferent spune:

    Am pierdut-o pe mama, Ina. FIINTA care mi-a dat viata si care fara sa stie m-a transformat in omul care sunt astazi. Am analiza vietii pentru ca am timpul de partea mea. Timpul care ne provoaca la conversatii launtrice si de mare intensitate … Te imbratisez si eu …

  3. Pingback: teama de interes « Indiferent

  4. indiferent spune:

    Reblogged this on Indiferent.

Lasă un răspuns

