vreau sa fiu copil

Vreau sa fiu copilul care am fost, sa-mi tin papusa in brate cu aceeasi emotie fragila si adevarata …

Vreau sa fiu copilul sarutat pe frunte dimineata si, care, la micul dejun, primeste laptele cald, felia de paine unsa cu unt si gem de prune. Mi-e dor de tine, mama !

Sa fiu copilul inocent, care asteapta sa fie hranit, spalat si pregatit de joaca. Sa fiu copilul care face ingerasi in zapada pufoasa, intreband din 5 in 5 minute: vine mosul si la mine, mama?

Vreau sa fiu copilul care am fost, incurajat de surioara mai mare sa-si gaseasca echilibrul, gratia si perseverenta, atunci cand indragostita eram de gimnastica …

Sa fiu copilul care privea, minute in sir, lacramioarele – flori care i-au transmis sensibilitatea, parfumul si dorinta de a trai deosebit …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii, Fotografiile mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la vreau sa fiu copil

  1. anonim_a spune:

    Sensibila si minunata esti ! Cine te merita ? Ti-am citit tot blogul si nu-mi vine sa cred … Esti chiar adevarata ? Traiesti in secolul asta ? Complexa, misterioasa, puternica, care nu iubeste rutina ! Ai idei interesante si un mod de a privi viata cum rar intalnesti si nimeni nu s-ar plictisi cu tine !
    Ai grija de comorile tale ! Urari de bine in prag de sarbatori ! Ramai asa cum esti !

    • Liana C spune:

      Indiferent cine esti anonim_a, multumesc. Nu stiu cum sa-ti raspund.
      Eu spun multumesc, pentru ceea ce sunt, in primul rand, lui Dumnezeu. Nu suntem perfecti, dar D-zeu stie asta si, sunt sigura, ca ne intelege pe fiecare !

  2. Pingback: ma simt de parca as fi … lacramioare | Indiferent

Lasă un răspuns

