puterea echilibrului

Am invatat ca pentru a distinge albul, trebuie sa stii cum arata negrul. Pentru a stii daca esti bun, trebuie sa stii cum e sa fii rau. Pentru a stii sa asculti muzica, trebuie sa afli ce e linistea. Pentru a fi grijuliu, trebuie sa stii cum e sa fii indiferent. Am invatat ce inseamna sa fii sanatos, doar cand am fost bolnava. Am aflat cum te simti cand iubesti, dupa ce ani de zile n-ai simtit iubirea. Am invatat ca pentru a putea spune „da” trebuie sa stii ce inseamna „nu”. Am aflat ca suntem toti duali, dar ne dorim, din cand in cand, unicitatea.

Am inteles ca nu din egoism nastem copii, nu pentru batranete, ci datorita puterii echilibrului, a unei forte indescriptibile a universului, a dragostei pentru viata. Femeile isi doresc copii, chiar daca, uneori, uniunea din care apar, nu e chiar dragoste … E foarte posibil sa-ti doresti un copil pentru ca exista o putere a echilibrului si un univers, care-ti transmite semnalul de perpetuare a speciei. Un univers in care „a fi” nu poate fi exprimat decat prin „a nu fi”.

Am intalnit-o pe tanti Geta, o femeie de 88 de ani, micuta si cocheta si cu un suras bun de intelepciune. Cu un simt al umorului bine dezvoltat. Mi-a vorbit despre viata ei echilibrata, despre sansa de a-si intalni sufletul ei pereche, despre 60 de ani de casnicie, despre dorinta reciproca de a se tine de mana, macar un minut, in fiecare zi … De dorul care il simte si acum, dupa 11 ani de cand sotul a murit. Mi-a amintit ca, in toate, exista puterea echilibrului, dar ca nu toti devin intelepti si nu toti au sansa de a intelege puterea echilibrului … Si, nu toti se intalnesc cu sufletul asa-zis „pereche”.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la puterea echilibrului

  1. Pingback: Hello! | Indiferent

Lasă un răspuns

