astazi, Italia …

„Ma uit la Augusteum si ma gandesc la viata mea, care totusi nu a fost chiar asa de haotica, una peste alta. De fapt haotica e lumea, care se schimba si ne schimba si pe noi asa cum nici nu visam. Augusteumul ma avertizeaza sa nu ma atasez de nicio idee preconceputa referitoare la cine sunt, ce reprezint, cui apartin sau ce anume as fi vrut la un moment dat sa fac. Da, poate ca ieri am fost un monument maret pentru unii! Dar maine e posibil sa devin un depozit de artificii. Augusteumul ne spune ca pana si in Cetatea Eterna sa fim pregatiti pentru valurile tulburi si neobosite ale schimbarii.”„Mananca, roaga-te, iubeste” – E. Gilbert

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la astazi, Italia …

  1. ina bixade spune:

    Mi-a placut mult cartea…iar filmul a fost ok. Te pupez

  2. indiferent spune:

    Asa e ! O carte absolut senzationala, Ina ! Si eu te pupez si ma bucur ca ai fost in Costa Rica, dupa cum ti-am si scris … ai descris locul atat de bine.

Lasă un răspuns

