astazi, India

Acum, cand ma gandesc la India, nu pot sa fac abstractie de omul care a contribuit la schimbari profunde in destinul lumii. Am citit despre Gandhi, „parintele Indiei”, si am inteles pentru ce a luptat, dar mai ales ce fel de viata a dus. Ma bucur mult ca in biblioraftul meu negru si lucios „100 de personalitati –  oameni care au schimbat destinul lumii” se afla si „Gandhi”. E fascinant sa descoperi, e minunat darul de a avea nevoie de cunoastere si e cat se poate de normal sa spui multumesc vietii pentru toate darurile oferite cu atata generozitate.

Sunt cu Liz, acum, in India. Dupa ora petrecuta pe faleza, unde am simtit libertatea si fericirea pura (si asta doar cu ajutorul unei alergari usoare), am aterizat si eu in Mumbay si am ajuns la ashram-ul magnific si uite asa am aflat ca „… mai exista un soi de parc inconjurat de o alee care descrie un oval, in care rezidentii ashramului pot face jogging”. Deci, pretutindeni se poate face jogging, doar vointa sa ai.

Apropo, va dau de stire, dragi galateni, ca puteti beneficia absolut gratuit de o plimbare cu bicicleta, timp de o ora pe frumoasa noastra faleza, daca aveti cartea de identitate la dvs. Deci, va indemn: faceti miscare, oameni buni !

Daca n-ar povesti cu atata umor, cred ca as citi cu mai putina tragere de inima, dar asa cum o face, va jur: e o carte care chiar merita citita ! Desi, vorbeste despre cautarile ei spirituale, despre revelatiile meditatiei si despre „nebuna agitata” ce se vrea linistita intr-un loc miraculos si, toate acestea sunt interesante, mi-ar fi placut, asa cum initial isi propusese, sa ajunga si la Taj Mahal. De ce? Poate pentru simplu motiv ca as fi vrut sa stiu cum percepe ea frumusetea acelui monument, stiind ca este dedicat unei sotii …

Dar, o inteleg pe Liz de ce a ramas doar in ashram, caci ea exclama fericita: „Sunt in India! Port sandale si sunt in India!” Iar eu, sunt cu ea, intelegand si mai bine de ce si eu caut … „In cazul asta, cel mai bun lucru pe care-l putem face, ca reactie la lumea periculoasa si de neinteles in care traim, e sa exersam obtinerea echilibrului in interiorul nostru indiferent de nebuniile care se intampla in jur.”

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la astazi, India

  1. indiferent spune:

    Reblogged this on Indiferent.

Lasă un răspuns

