… cateva insemnari

Indiferent ce-as face, ma intalnesc la tot pasul si prin toate cartile cu doldora de „indiferent”, amintindu-mi de decizia mea din 2007 ca blogul meu sa fie numit „indiferent”.

Aseara am intalnit in cartea pe care o citesc cu cea mai mare incantare: „Sa cresti un copil este insasi definitia ambivalentei. Sunt uneori coplesita de asta, de cum poate fi simultan un lucru atat de groaznic si atat de plin de satisfactii”; „Da, iti pierzi multe libertati. Dar, ca mama, castigi un nou fel de libertate – libertatea de a iubi neconditionat o alta fiinta omeneasca, din toata inima. Si asta e o libertate pe care merita s-o traiesti”.

Astazi am sufletul de mama mai bucuros, mai fericit si mai mandru ca in nicio alta zi dintr-un an intreg. Am sufletul incarcat de iubirea de mama, de o mare responsabilitate si de inca marea intrebare: fac o treaba buna?

Stiu ca am adus un copil intr-o lume excesiv de competitiva si de materialista, unde exista mai putine repere spirituale si morale decat in trecut, dar am speranta intr-un viitor construit chiar de ei, copiii de azi – adultii de maine, care vor fi capabili sa-si tolereze diversitatea si sa-si apere adevaratele valori. Intotdeauna trebuie sa traim cu speranta !

Stiu ca, de 12 ani de cand traiesc minuni alaturi de fetita mea, regretele unei alte vieti pe care as fi putut trai-o se dizolva ori de cate ori o aud spunand cand mergem la culcare: „Noapte buna si te iubesc, mami”.

A fi parinte nu inseamna ca esti perfect. Esti tot un om, aproape la fel de vulnerabil ca si copilul tau. Te straduiesti, te implici in educatia si cresterea lui pentru a deveni un om respectabil … In ciuda greutatilor, a avea grija de proprii copii este, pana la urma, cea mai mare satisfactie a vietii, dar nu trebuie confundata aceasta grija cu sacrificiu de sine inutil si preocuparea excesiva. In toate trebuie sa gasim puterea echilibrului, iar copii sunt cei care inteleg, uneori, mai bine decat noi …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la … cateva insemnari

  1. catia maxim spune:

    La mulţi ani pentru Ralucuţa ta! Să aveţi o zi DEPLINĂ!

  2. Liana spune:

    Multumesc mult. Asa va fi !

Lasă un răspuns

