tacerea

Tacerea e cea mai frumoasa podoaba a unei femei. ….. (Sofocle). Doar uneori, draga Sofocle, doar uneori …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la tacerea

  1. eumiealmeu spune:

    de-aia nu m-a luat Sofocle de bărbat pe mine pentru că vorbesc mult. şi de-aia nu-mi plouă mie în casă (că în gură îmi plouă câteodată, că-s pofticioasă răăăău!) că mă ignoră el şi oamenii ca el.🙂

  2. indiferent spune:

    Imi esti deja draga eumiealmeu. Poate ma ia si pe mine cineva de nevasta asa cum sunt🙂

  3. catiamaxim spune:

    Nu toate femeile sunt ca Xantipa şi nici toţi bărbaţii-oricât de filozofi ar fi?!- răbdători ca Sofocle.
    Prin urmare, neffind nici filozoafă, dar nici guralivă, cred că o vorbă-două nu dăunează…

  4. catiamaxim spune:

    …ba, uneori chiar mai multe vorbe…

Lasă un răspuns

