… la Paris

Ne-am putea pregati cu grija declaratia de dragoste catre Paris, metropola fascinanta, care poate dezvalui, cu siguranta, in orice anotimp, fatetele pasiunii pentru arta, cultura, frumos … pentru viata. Din povestiri si povesti, amintiri, ghiduri si descrieri, am putea construi poteci de dorinta, am reusi sa vizualizam  „rues” si „palais”, sa chemam in suflet „partage du bonheur” … …. la Paris mai mult de 7 zile …

Later edit:

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la … la Paris

  1. Liana spune:

    Pai, hai … dar vreau mai mult de 7 zile🙂

  2. ina bixade spune:

    In septembrie merg la Paris. Am mai fost in Franta, dar pe Coasta de Azur si am zis hai totusi sa vad si Parisul. Sint tare curioasa cum il voi simti…in urma unui film (midnight in paris) mi s-a pus aceasta fixatie de a merge acolo, pentru ca niciodata nu ma fascinase ideea pariziana…Cred ca o sa-mi placa;)

  3. Liana spune:

    Ina, am o idee ! Sa-mi reprogramez concediul pentru septembrie si sa incercam o sincronizare. Chiar ar fi interesanta o intalnire a noastra pe acolo … Iti dai seama ce dragute am fi amandoua prin cateva fotografii …

  4. catiamaxim spune:

    Duceţi-vă, Indiferent când…La Paris, nu există singurătate.

Lasă un răspuns

