una rece, una calda

„Inca mizez pe o colaborare in care toanele nu au ce cauta.”

Plecand de la o replica data de curand „unui colaborator intern” prin intermediul email-ului, apoi de la intamplari de ieri si de azi, am zis de ce sa nu scriu cateva insemnari ca sa nu le uit. Daca sufar peste 5 minute de o amnezie si se duce totul pe apa sambetei, cu tot „indiferentul” meu ?

De cate ori nu ne facem avant spre reusite, spre „forecast”-uri indeplinite deja in inocenta noastra metamorfozare, spre increderi depline … si, de atatea ori ne primim raspunsurile superficiale, „deadline”-urile  returnate cu ingamfare, iar aroganta nu mai spun.

Ne trezim cu sperante, adormim cu spaime … si invers, de atatea ori. Ciclicitatea cu care ne traim zilele parca sunt erele geologice ale Terrei. Supravietuim cu una rece, apoi cu una calda. Si ne minunam, cum am facut-o si eu ieri in fata unui email, cum am facut-o azi la prima informatie tulburatoare de dimineata.

Ar fi o rutina de nesuportat trairea fara griji si fara toane, nu-i asa ? Fara una rece, apoi una calda … Nu stiu cum o fi la voi, dar la mine chiar se traieste la limite extreme !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la una rece, una calda

  1. ina bixade spune:

    Nu e mereu usor sa gasim un echilibru, de aceea ne trezim ca, la un moment dat, traim la extreme,,,

Lasă un răspuns

