truth of touch, 14.09.2011

Adevarul este ca muzica atinge corzile sensibile ale sufletului si iti reaminteste cat de viu esti ! (Ca si dragostea, atunci cand apare !) Adevarul este ca atingerea muzicii te face mai bun si mai frumos intr-o lume ce uita si poate deveni indiferenta. Adevarul e ca, indiferent daca l-ai citit vreodata pe Schopenhauer sau nu, tot ajungi la concluzia ca „intelepciunea in viata” tine de un interior ce se vrea experimentat si care este dispus la „a intelege” si la „a alege”.

Mi-a fost drag timpul petrecut in bucatarie, in acest weekend, cand linistea a insemnat doar sunetul produs de taierea legumelor sau bolboroseala supei de pui. Am petrecut timp cu mine atunci cand am pregatit bucate alese si mi-am creat starea de bine pentru ca fericirea sa nu-mi fie altceva decat liantul dintre sensibilitatea, puterea si muzicalitatea propriilor ganduri, si … totusi, imi va fi si mai drag timpul petrecut acolo, cand linistea va insemna doar acea muzica deosebita si speciala …

Later edit: Acum, dupa ce chiar am fost acolo si am trait doua ore memorabile, iar emotiile au fost cat se poate de evidente, caci am si plans de fericire, nu mai am atatea cuvinte. Insa, va las link-ul catre ceea ce a scris buna mea prietena: http://catiamaxim.wordpress.com/2011/09/15/nu-am-sa-va-uit-niciodata/

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

