nu uitati de voi …

Indiferent daca ceilalti au capacitatea de a intelege sau nu (ma refer, in primul rand, la oamenii dragi, care primesc din partea-mi – uitand complet de mine – atat timp, cat si multa afectiune), stiu ca am dreptul si eu la cateva zile pentru reincarcarea bateriilor, la ceva deosebit si frumos pentru suflet.

Si, a fost deosebit: concertul Yanni, plimbarea prin parcul Herastrau … si pe lac, zilele Bucurestilor la Muzeul Literaturii Romane …

Acolo, la muzeu, mi-am imbogatit sufletul cu participarea la vernisajul sculptorului Mircia Dumitrescu, maestru in modelarea lemnului si am descoperit ca se poate lansa o carte (prima carte) la 81 de ani intr-o atmosfera familiara, cea a unui arman autentic, Santa al Culaki al Todi, pe care, va spun cu toata sinceritatea, l-am admirat pentru patosul cu care spunea ca are „un doliu in suflet pana la moarte” atata timp cat nu exista o scoala si o biserica pentru neamul lui de armani si pentru faptul ca a rezistat unui lagar de concentrare … atatia ani (si noi ne mai plangem, uneori, de viata noastra chinuita, dar uitam cat au mai patimit, cu adevarat, milioane de oameni).

Nu uitati de voi. Si, totusi …

Oferiti cand iubiti … Nu uitati ca asta inseamna iubirea: sa simti si nevoia de a oferi din tine … Luati in seama mesajele divine, acceptati revelatiile sufletului si repetati in gand, tot de milioane de ori, ceea ce stiati deja, chiar daca a spus-o si Aristotel: „fericirea depinde de noi”.

Later edit: Am aflat ca s-a redeschis Muzeul Antipa in 17 septembrie, renovat si cu hainute la standardele europene …  asa ca, data viitoare, cu copila mea …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la nu uitati de voi …

  1. eumiealmeu spune:

    când te hotărăşti să mergi la Antipa, poate ne consultăm… şi mergem împreună; eu cu tine, fetiţa ta şi băiatul meu.
    n-ar fi chiar rău🙂

  2. indiferent spune:

    Ar fi chiar minunat. E mult mai bine in „echipa”. Vorbim … din Galati nu plec chiar atat de des spre capitala, dar gasim noi timp si pentru asta …

Lasă un răspuns

