stiati ca …

Am vazut-o in „Jane Eyre” si m-a cucerit cu o interpretare aparte. Am vazut-o in „L’un reste, l’autre part” si mi-a placut. Am mai vazut-o si in alte filme, am auzit-o cantand si mi-a placut … Aud ca a jucat intr-un film pe care sper sa-l vad si eu, cat de curand: MELANCHOLIA (2011).

Amintesc de Charlotte Lucy Gainsbourg (a implinit si ea 40 de ani) pentru ca imi place mult si pentru ca e fata lui Serge Gainsbourg  si a unei „tipe colosale”: Jane Birkin. Apropo, stiati ca Jane Birkin ne viziteaza in 13 noiembrie ? Va amintiti celebra melodie „Je T’aime Moi Non Plus” ? Duet.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

