colectionara de pixuri

Sunt colectionara de pixuri (v-am spus-o si aici)… Sunt un aer ce nu poate sta locului, asta stiu … sunt, insa, acel aer permanent pe care-l inspiri si expiri, indispensabil vietii. Indiferent pe unde as calatori, totusi, imi exprim stabilitatea in colectia mea de pixuri.

Cineva spunea ca „viata nu reprezinta cantitatea de aer pe care o inspiri si expiri, ci momentele care iti taie respiratia”. Atunci, am nevoie de un pix Apple, va rog ! Am nevoie de un moment, acela in care cineva imi va oferi pentru colectia mea un pix Apple, un moment care sa-mi taie respiratia !

Si, apropo: de cand povestea mea cu iMac-ul … va recomand un site interesant: http://www.boio.ro/ !!!

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

