pâinica de casă

Nu mai e un secret ca poti sta la taclale despre orice, cu mine, de cu seara pana-n zori. Imi ofer felul de a fi, nu fara a multumi destinului ca sunt asa cum sunt, cu sentimentul ca e bine si asa, indiferent daca perceptia este intre corect si gresit. Port in mine emotii si sentimente calde, frumoase. Ca painicile de casa framantate cu dragoste de gospodine desavarsite si cu har de la D-zeu.  Sentimente stabile, constante, desi sunt sub un semn al diferitelor stari, al unui aer ce nu sta locului, al unei nelinisti ce cauta o liniste plina de intelepciune … al unei gandiri analitice si creative ce are, totusi, un mare dar: se afla la baza tuturor deprinderilor practice necesare unui bun manager – rezolvarea de probleme !

Nu mai e un secret ca poti ajunge pe culmi inedite, cu mine, atunci cand te pot invita la un ROGVAIV, adica un pranz curcubeu, deosebit si delicios; atunci cand te pot invita sa fim cei mai inversunati si documentati cinefili; atunci cand te pot invita la un concert Sting, Bon Jovi, Yanni;

atunci cand te invit sa alergam pe faleza sau sa dansam ca nebunele cu televizorul deschis pe VH1; atunci cand te pot invita sa zburam spre Paris pentru ca musai este sa simtim romantismul, dar si sa ne cumparam un Chanel 5; atunci cand te pot invita sa ma asculti ca sa-ti citesc la telefon din Marquez („Dragostea in vremea holerei”); atunci cand analizam suferinta spiritului pentru dragoste si concluzionam ca ne este necesara pentru inobilarea sufletului; atunci cand te pot invita sa plamadim putina dragoste pe bancheta din spate a masinii …

Nu mai e un secret ca mai exista mistere in mine … E bine si asa.

Nu mai e un secret ca, asa cum sunt si simt, as putea ramane doar discreta, calma, generoasa si toleranta. Vesela si fericita. Calda. Ca painica de casa ce tocmai am scos-o din cuptor. Wow, ce miros, ce bun !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la pâinica de casă

  1. anonim_a spune:

    … diferita.
    Miroase bine painica de casa.

  2. catiamaxim spune:

    Dacă, acum, mă întrebi şi pe mine ce miresme prefer, răspund iute: mireasma pâinii de casă..
    Sigur, mâine o să-mi dau totuşi cu un strop de Channel 5. :))

  3. Zina spune:

    Ador painea de casa si e multa vreme de cand nu am mai avut parte de ea, desi mi-am propus sa fac de nu stiu cate ori… Da’ uite ca tot mi-a venit o painica de casa ! Duminica frumoasa !

    • indiferent spune:

      Zina, ma bucur foarte mult ca-ti plac painicile de casa si te indemn sa-ti faci timp sa le pregatesti cum stii tu mai bine, astfel incat toti cei care vor manca sa exclame “wow, ce miros, ce bun !”. Eu asta am facut si, crede-ma, sunt foarte hotarata sa-mi fac, macar in weekend, painica in casa.

      • Zina spune:

        Trebuie să fiu sinceră: noi numai pâinică de casă mâncăm, dar făcută la mașină, nu frământată cu mâna. Mirosul, însă, este același !😀

  4. indiferent spune:

    Reblogged this on Indiferent.

Lasă un răspuns

