ce ne-am face fara condimente?

Reteta mea de cartofi taranesti e pentru cei care iubesc cartofii si condimentele si vor ceva deosebit pentru zilele de post. Am cautat si eu pe internet, dar n-am gasit modul de preparare pe care il aplic eu vis-a-vis de minunatii cartofi. Eu nu va doresc decat sa faceti cum stiti de la mama de-acasa, cum va taie capu’ sau dupa alte retete celebre, dar trageti putin cu ochiu’ si la reteta mea, incercati-o si sa-mi spuneti, mai apoi, ca e interesanta si asa …

Adica: curatati cartofii, taiati-i „pai” si nu felii groase, si nu-i fierbeti, ci ii puneti in tigaie la prajit. In ulei (cu dezlegare), la foc potrivit, bineinteles … si acoperiti tigaia cu un capac. Cand ii simtiti aproape gata, numai atunci, adaugati: sare, piper, tarhon, oregano, cimbru, foi de dafin, salvie, rozmarin, usturoi si ceapa. Si ingredientul special: zahar (ii da o savoare aparte, serios !!!). Si, mai lasati un pic sub capac, ok? Deci, cum ei sunt si fierti si putin prajiti, va asigur ca sunt extrem de deliciosi, si, va rog, sa nu uitati sa mai presarati, la servire, multa verdeata (patrunjel si marar). Neaparat, sa aveti painica de casa si muraturi asortate (morcov, conopida, pepene, etc.) … este si mai bine ! Si, cu un vin rosu sec/demisec (cu dezlegare), va spun ca e totul afrodisiac. Dar sa avem pardon, suntem in post !

Trebuie sa recunoastem ca, fara condimente, mancarea nu ar mai fi la fel de gustoasa ! Ce ne-am face fara ele ?  Si in relatiile de lunga durata, avem nevoie de condimente, nu-i asa ? Daca exista, de ce sa nu profitam, indiferent de …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la ce ne-am face fara condimente?

  1. Denisa spune:

    Zahar? Interesant, never tried.
    Imediat ce imi revine gustul o sa incerc, de-abia astept🙂

    • indiferent spune:

      Denisa, chestia asta cu zaharul o stiu de la mama (D-zeu sa o odihneasca). Multe secrete m-a invatat, dar cum stiu sa fac cozonacul (reteta e postata pe blog) chiar este de nota 10 !
      Multa sanatate, inteleg ca ai nevoie !🙂

  2. Zina spune:

    Mai, mi-ai facut o pofta de speriat ! Singurul condiment care imi lipseste este salvia, dar precis gasim noi si ma pun sa fac minunatia asta !

Lasă un răspuns

