oameni si cai

Iubesc caii.

Aveam vreo 7 ani cand a inceput difuzarea serialului Dallas, iar ce-mi amintesc foarte clar din copilaria mea, este nerabdarea cu care asteptam sa apara ranch-ul. Descopeream, in fata unui TV alb-negru, pentru prima data in viata, ce inseamna o herghelie adevarata de cai … Apoi, de-alungul anilor, am avut ocazia, de vreo cateva ori, sa fiu chiar in preajma lor si am inteles ce fiinte minunate sunt, ce legatura deosebita, de suflet, se poate lega intre oameni si cai.

Am un vis legat de oportunitatea de a pilota candva un avion, dar mai am si un vis de a face echitatie. Un sport nobil, o legatura puternica intre om si cal, emotii si sentimente.

Si voi aveti asa multe dorinte ? Si voi iubiti asa mult viata ? Si voi ati fost impresionati de filme precum BLACK BEAUTY, SECRETARIAT ?

Va dau de stire ca, de curand, a avut loc premiera unui film regizat de Steven Spielberg, pe care abia astept sa-l vad: WAR HORSE ! Un cal minunat !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la oameni si cai

  1. Zina spune:

    Frumos cal ! Dacă filmul e semnat Spielberg e o garanție că e bun. Abia aștept să-l văd !

Lasă un răspuns

