buna dimineata, conexiuni neuronale !

Undeva, s-a vorbit despre conexiunile neuronale, despre Alzheimer … A-ti aminti ca exista sinapsele ce lucreaza ca niste filtre foarte fine care se comportă exact cum vrem noi sa se comporte, e ca atunci cand te trezesti dintr-un somn odihnitor si esti incarcat de viata si vrei cu adevarat sa ajungi intr-un loc uimitor. Creierul nostru, dragul de el, un univers mai tare decat universul ! Avem grija de el? Ii spunem „buna dimineata”, in fiecare dimineata ?

Infinite se definesc a fi conexiunile, fie ele spirituale, fie ele, in ultimul timp, conexiuni de internet. Se definesc expansive si determinante, inedite si indispensabile … Cele neuronale se definesc daca le hranesti toata viata. Inteligenta trebuie hranita toata viata, dar, la nastere, oare o primesti ? E un dar pe care il primesti ?

Dragii mei, va e clar, m-am trezit de dimineata cu gandul la autostrazile mele. Sunt fericita ca inca gandesc, ca reflectez si actionez. Ca ma trezesc dimineata fara simptome de om ratat, indiferent sau uitat. Desi, am targete de tot felul si ele vin cu surplusul de stres, vreau sa simt ca-mi traiesc viata si ca dau „buna dimineata” sinapselor mele. E ca un sfat si pentru voi, desi ma feresc sa dau sfaturi …

Da, imi amintesc: si eu am target 2500. Un altfel de 2500.

Am aflat despre cele 2500 de mingi de tenis, cand am fost la Durau, si m-am trezit, din nou, cu acel „buna dimineata” …  Sper ca si voi !

Later edit: Eu am descoperit tarziu magia cartilor. Dintre multele greseli pe care vreau ca ei [copii mei] sa le evite, aceasta este undeva in fruntea listei.” Andre Agassi

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la buna dimineata, conexiuni neuronale !

  1. Zina spune:

    Admir citatul din Andre Agassi !

  2. Denisa spune:

    Interesant subiectul! Cel mai adesea ne preocupam de alte lucruri, mai putin de interiorul nostru, poate cel mai rar de mintea noastra. O sa recitesc articolul acesta, multumesc Liana!

  3. Pingback: tabla de sah « Indiferent

Lasă un răspuns

