cateva insemnari

Vineri, am facut doar 8 cozonaci. Ieri, am pregatit ceva mancare sanatoasa, traditionala, pentru un Craciun linistit … Azi, privesc coltul cel mai colorat din casa si nu pot pleca la slujba pana ce nu las cateva ganduri aici. Sa nu zica nimeni ca sunt un „MOS” indiferent, ok? E de inteles, pentru un om atat de „indiferent” ca mine ?

Gandurile de dimineata, in aceasta zi, se indreapta catre descoperiri. Au fost destule, in acest an, au contat si mi-au luminat interiorul sensibil si puternic, demonstrandu-mi ca varsta nu conteaza atunci cand vrei sa simti ca traiesti.  Am descoperit multi oameni care traiesc doar respirand, cufundati in rutina, in pesimism si griji excesive sau oameni pe care nu-i intereseaza decat bunastarea materiala … Cred ca sunt oameni pentru care a trai inseamna prea putin … Am descoperit, insa, si oameni deosebiti si speciali, de la care ai ce invata, care isi traiesc prezentul cu intensitate, care vor evolutie speciala in trairi … Am descoperit oameni, stari, carti, locuri, melodii, frunze, conversatii …

Sunt cateva ganduri, insemnari pentru a intelege ca dau importanta diferentei dintre „indiferent” si „indiferent” … Imi pasa sa scriu despre descoperiri virtuale,  ce mi-au demonstrat ca pot deveni in realitatea mea, lectii de viata. Iar gandurile mele sunt daruri pentru cei pe care ii citesc aproape zilnic:

Catia Maxim. Are o canapea inedita, o iubire de scris neconsumata („Eu scriu de patru ani şi încă mă ţine iubirea de scris”), o iubire constanta, evolutiva. Am descoperit-o virtual, am citit cartile si m-a cucerit pe deplin. Capacitatea de a scrie cu simtul raspunderii, cu simtul umorului, cu simtul intelepciunii, cu simtul increderii, aduce in inima mea de cititor eliminarea „deficitului de atentie”, insemnatatea si bogatia cuvintelor. Am descoperit-o real si, astfel, am devenit prietene. Consider ca, in sfarsit, acum, dupa atatia ani de cautari, am descoperit o prietenie rara ! E Sanziana pe care o asteptam (va amintiti „Arta conversatiei”, nu-i asa?) !

Cristia – finalcoffefantasy. O prezenta inedita, de asemenea … O feminitate impletita in cosite nemuritoare. O prezenta discreta, calda. Cu un mestesug aurit: voluptatea cuvintelor, importanta trairii. Am descoperit-o virtual si nu ma pot detasa de  diferenta monumentala.

Dani – doipedoi. Din 2007, il citesc cu acelasi drag, cu aceeasi exclamatie. L-am descoperit diferit, implicat, acel opus al indiferentei, acel om care iubeste viata, oamenii, intamplarile. Imi place modul direct, sinceritatea cu care isi trateaza conditia umana, umorul … L-am descoperit virtual si am castigat un prieten virtual. Deocamdata, doar virtual. Intr-o zi, il voi vizita pe el si, desigur, Aradul.

Ina Bixade: „comunicativa, dinamica, excentrica si totusi conservatoare, de moda veche, perfida si totusi ingenua”. Exact asa am descoperit-o, cum s-a descris ! Si ce mult imi place de ea ! Diferita, iubeste viata cu intensitate, scrie ca o scriitoare de bestseller-uri, ma uimeste de fiecare data si ma provoaca sa-i scriu: ” Ina, draga mea, scrie o carte !”

Violeta-Loredana Pascal. Am descoperit-o virtual, dar am avut ocazia sa ne plimbam prin Cismigiu … PR deosebit, bloggerita cu viziuni „out of the box”. Am fost cucerita de faptul ca este persoana „careia ii place enorm sa citeasca, sa asculte muzica de buna calitate, sa vada filme bune, sa mearga la munte si sa se lase linistita de mare … persoana pasionata de relatiile publice, care crede in calitate, in personalizarea serviciilor pentru fiecare client si in realizarea unor lucruri interesante”. Am fost si sunt cucerita de site-ul ei : „Travels – moments in time” !

Denisa. M-a cucerit cu anotimpurile colorate, iar cu postul „De ce iubesc eu Romania”, si-a castigat un loc special in inima mea. Sincer, sincer: as vrea ca Ralu a mea sa gandeasca ca Denisa !

Am descoperit „eumiealmeu” – un suflet de exceptie care scrie despre suflet, cu adevarat, deosebit ! Am descoperit- o pe Zina, care ma incanta cu minunile ei. „Gandurile de dimineata” – editoriale scrise cu haz si un fel de a fi … Am descoperit-o pe Anaayana, cu „stari de spirit si ganduri date mai departe” catre cititori fideli. Cu un talent deosebit in a modela cuvinte, in a exprima starile de spirit, in a comunica …

Am descoperit cinemagraphs ! Am descoperit „Stele. Lumina. Aripi. Creion”  si fotografii deosebite de aviatie… Scufita Rawsie.

Am descoperit live pe Sting, J. Bon Jovi, Yanni …

Am uitat pe cineva ? Daca da, revin …

Craciun fericit, tuturor !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la cateva insemnari

  1. catiamaxim spune:

    Crăciun fericit!

    Te îmbrăţişez cu drag! Ce frumos şi bine scrii…!
    Într-o firească ordine aleatorie, o cititoare şi o prietenă! :))

  2. Denisa spune:

    Wow, ce surpriza. Sunt coplesita si onorata sa ma mentionezi pe blogul tau. Iata ca am primit si eu un cadou de Craciun, ca sa vezi🙂

  3. ina bixade spune:

    Multumesc, d-na, ca m-ai mentionat:) Ginduri alese de sarbatoare iti trimit din New York City! Sa ne auzim cu bine la anul!

  4. 🙂 Un an bun;
    la multi ani

  5. indiferent spune:

    Am primit email-ul acesta de la tine, draga eumiealmeu, si iti multumesc foarte mult, caci mi-ai facut ziua frumoasa. Sper ca nu te superi ca-l redau aici, dar consider ca este un dar la gandul bun pe care ti l-am indreptat si eu in acest post:

    „E cumplit sa nu am net, ca sa va pot trimite personal mesaje prin care sa va spun ceva specific.
    V-am asezat unul langa altul pentru ca sunteti cei mai dragi si pentru ca in acest an ati fost cei mai apropiati inimii mele.
    Va multumesc pentru ca m-ati imbogatit sufleteste si pentru ca am primit din partea voastra, poate chiar intr-o singura ocazie, cat nu primesc altii care stau alaturi de cunostintele lor ani de zile.
    Va multumesc pentru ca sunteti atat de calzi, chiar daca abia ne-am cunoscut, mai bine zis.. chiar daca nu ne-am cunoscut – pentru ca desi nu ne-am vazut (unii!), oricum ne intelegem atat de bine.
    Mi-ar fi placut sa va pot oferi mai mult, dar mi-e frica sa nu pice netul chiar si acum si sa iau totul de la capat.
    Va sunt recunoscatoare pentru tot. ” – Eumiealmeu

    Iti doresc un an frumos si fericit alaturi de cei pe care ii iubesti. Iti doresc sa ai net ! Liana

  6. Pingback: Liebster Blog Award « Indiferent

Lasă un răspuns

