antrenamente de lunga durata …

A intelege si a accepta dualitatea din oameni nu poate fi decat rezultatul unor antrenamente de lunga durata … Asa descoperi daca esti in stare sa iubesti neconditionat.

“ Grea e viata la circ. Te picteaza migalos pe fata, iti deseneaza un zambet cat al tuturor din sala, tii in mana baloane colorate, porti haine vesele si razi in hohote. Apoi cand pasesti in spatele arenei, apuci in viteza un servetel si iti stergi toata fericirea de pe fata, ce-ti ramane? Un suflet singur. De ce pictam totul in nuante pastelate, de ce dam forme rotunde obiectelor ascutite? A trecut o vesnicie de cand am invatat sa merg pe sarma. Multimea aclama iar eu trebuie sa merg drept, sa nu gresesc caci altfel ar putea fi ultimul pas. Copilul imbracat in salopeta tarcata din primul rand mananca cu pofta din vata de zahar si ranjeste cu ochii atintiti spre mine. Batrana din randul al 3lea isi freaca mainile cu frica… Tanarul spre care merge sarma nu-si dezlipeste ochii de pe picioarele mele. Imi cronometreaza fiecare pas, cred ca se imagineaza pe sine. Ti-e frica? Eu tremur. E ingrozitor de greu sa faci ceva ce pare usor. Viata la circ nu inseamna doar acadele si cercuri cu foc…” –  sorecrazywin.blogspot.com

A-ti pastra echilibrul pe sarma vietii inseamna efort, antrenamente de lunga durata …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la antrenamente de lunga durata …

  1. Denisa spune:

    Nu mi-am dat seama pana la textul acesta de cate ori in viata mi-am trait viata ca intr-o arena de circ. Ridica niste voaluri, ma face sa gandesc mai bine ce si cum fac. Foarte buna postarea!

    • indiferent spune:

      Draga Denisa, cand ajungi la un anumit prag de viata, iti dai seama daca esti in stare sa-i intelegi si sa-i accepti … pe oameni, indiferent cum sunt ei. Ma bucur pentru aprecierea facuta. Ai grija de tine !

  2. Zina spune:

    Hmm… dacă tot e să mergi pe sârmă, de ce să nu mergi cu zâmbetul pe față ? E bine să vezi partea amuzantă a lucrurilor ,i e bine să faci antrenamente și pentru asta.
    Anul Nou să îți aducă sănătate și bucurii !

  3. Pingback: gradinita « Indiferent

Lasă un răspuns

