imi place …

http://www.youtube.com/watch?v=hgHtIPv4L4s

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la imi place …

  1. Denisa spune:

    Am ascultat de multe ori melodia aceasta. Acum, la tine din nou. Imi place si parca nu-mi place, nu stiu ce sa zic, depinde de stare presupun.
    Dar astazi mi-a placut, asa ca iti multumesc ca mi-ai oferit sansa sa o ascult seara tarziu si sa ma bucur de ea.

  2. indiferent spune:

    Ma bucur ca ti-a placut.

  3. Nu stiu de ce.. dar mereu piesele ”cover” suna mult mai bine decat originalul.. mai ascult si linkin park – rolling in the deep

  4. indiferent spune:

    Da, Ionut, uneori un cover suna mai bine.

Lasă un răspuns

