clipe de ragaz pentru …

Am mai scris despre asta … Ai timp pentru tine? Esti obosit? Ai nevoie de clipe de ragaz pentru tine?

In drumul meu spre o zi de munca, mi-am luat ragazul de 5 minute sa privesc faleza, Fructul Soarelui, Dunarea inghetata si sa le fotografiez. Nu foarte reusit, dar sunt multumita de iPhone-ul meu. Am inceput dimineata cu dragostea mea pentru natura si fotografie si mi-am confirmat starea de echilibru, de bine.

Aseara, mi-ar fi prins bine un masaj dupa o zi grea, ar fi fost si acest lucru un ragaz pentru mine … M-am multumit cu vizionarea unui film. Abia ce-am terminat cartea politista si, bineinteles, trebuia sa vad si filmul

De dimineata, mi-am permis inca 10 minute pentru un ceai cald si pentru citirea acelor „news” care merita. Am primit un email, de la o colega draga, cu „Fragmente de confesiuni despre viata si arta – Radu Beligan” si am hotarat sa va postez, dupa ce am intrat pe site-ul marelui actor, citatul ce impresioneaza pe cei care inteleg :

„Singurul lucru care ne ingaduie sa privim fara dezgust lumea in care traim este frumusetea cu care anumiti oameni o creeaza” – Radu Beligan

Avem puteri pentru toate, doar trebuie sa constientizam puterea gandurilor noastre. Si, sa nu uitam ca putem echilibra clipele de ragaz pentru noi insine cu cele pentru a fi impreuna cu ceilalti …

Iar dupa aceasta clipa de ragaz pentru a scrie, o iau de la capat cu celelalte responsabilitati ale vietii …

… si, va indemn sa va acordati macar 10 minute de ragaz pentru voi  … si, va doresc starea de bine !

    

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Fotografiile mele, Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la clipe de ragaz pentru …

  1. Zina spune:

    Și eu îți mulțumesc pentru aceste rânduri care îmi confirmă faptul că nu greșesc…🙂

  2. Sabina spune:

    draga mea, multumesc pentru indemnul de ragaz. Ce bine e sa te opresti putin … Hai si cu mine pe faleza sa admiram … Fotografiile tale sunt superbe !

  3. Pingback: dimineata … « Indiferent

Lasă un răspuns

