A-HA !

Sa fie oare ceva ciudat? Ieri, a fost Sambata mortilor – Mosii de iarna. Cine este ortodox, stie despre ce vorbesc. Am pregatit tot ce trebuie … bineinteles ca si o coliva delicioasa (nu mi-am cumparat-o de la Carrefour – mai nou si coliva e tot chestie comerciala), dar nu despre asta mi-am propus sa vorbesc. Eram singura tinerica din toata multimea aceea de doamne si domni in varsta, daca intelegeti despre ce vorbesc. Am ascultat cu rabdare si piosenie pomenirea mortilor, mi-am facut o cruce din tot sufletul cand mi-am auzit mortii mei si am spus „Dumnezeu sa-i ierte”, iar mai apoi cand am vazut un scaun liber mi-am dat seama cat de tare ma durea spatele si am hotarat ca e vremea sa ma odihnesc putin. Mai ales ca mai aveam o jumatate de ora sa ascult toate pomenilcele. Si, m-am pomenit studiind chipurile enoriasilor, descoperind adevaruri ce nu pot fi spuse …

A-HA : Lifelines !

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

