marea bucatareala de la TV

MasterChef este o emisiune pe gustul meu si o ocazie de a mai invata ceva din tainele artei culinare. Aseara, am fost impresionata, atat de atitudinea celor trei jurati, cat si de maiestria catorva dintre concurenti.

A fi bucatar amator inseamna sa fii profesionistul din bucataria ta, acolo te apreciezi singur pentru pasiunea si dragostea cu care pregatesti mancarea necesara „meselor” de peste zi ale tale si/sau ale familiei tale. Te mai apreciaza si cine mananca si chiar esti fericit cand esti felicitat. Aseara, la emisiune, amatorii au putut afla ce inseamna aprecierea unor profesionisti si, astfel, au inteles ce inseamna sa pregatesti bucate cu altfel de emotii decat cele din universul bucatariei lor. E un experiment inedit, ce-ti poate aduce, intr-adevar, un altfel de satisfactii. Si premiul este miza, dar eu cred ca experienta este cea mai interesanta.

Daca as fi fost acolo, miza mea ar fi fost poate experienta unei emisiuni, a unor emotii deosebite, a unei rutine surmontabile si a incercarii ca imaginatia sa fie doar creativa. De ce nu sunt acolo ? Pentru ca asteptarile sunt foarte mari, iar eu sunt doar un modest bucatar amator. Voi ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la marea bucatareala de la TV

  1. Zina spune:

    Nu am urmarit emisiunea si imi pare rau, as fi vrut sa vad cam despre ce este vorba, cu speranta ca e altceva decat ne baga pe gat televiziunile de la o vreme incoace… Ma voi uita data viitoare.

Lasă un răspuns

