gradinita

Cand sufletul intelege si cunoaste din lectiile vietii ceea ce este de inteles si de cunoscut, nu ai scapare, te apuci chiar si de scris, cu pofta de cuvinte si deslusire de eu autentic. Eul meu, uneori impartasit timid in spatii virtuale, este de impartasit cu speranta si fara indiferenta la antrenamentele de lunga durata. Pana aici, probabil nu se intelege ce vreau sa spun, dar poate daca va spun cat de mult imi plac copiii, se intelege ce inseamna iubirea neconditionata pe care o primesti de la un suflet de copil si se intelege de ce iubesc si ma inclin inocentei. Iubesc simplitatea asa cum iubesc si complexitatea, si ma intreb daca tot ce-am facut pana acum e ceea ce mi-am dorit cu adevarat, pe ambele planuri: personal si profesional. Noi toti, la un moment dat, ne intrebam daca viata pe care o traim, este asa cum ne-am fi dorit-o … O, da, ca femeie, mi-am dorit sa ma simt implinita si fericita intr-o casnicie in care armonia, dragostea, adevarul, dar mai ales prietenia, sa construiasca caminul adevarat, cel „cu la bine si la greu”, liber, dar si inlantuit, iar ca om muncitor, mi-am dorit o traiectorie care sa-mi stimuleze competitia si sa ma invete lucruri noi si complexe, dar mai ales deosebite. Ce-am facut pana acum? Pe plan personal, nu am cuvintele potrivite, aici si acum. In plan profesional, am invatat ce inseamna sistemul de telecomunicatii, am vandut ISDN, internet „best effort” si premium, am vandut cablari structurate si PBX-uri, si mai mici si de capacitati mai mari, si inca multe alte servicii de telecomunicatii, dar intotdeauna am avut gandul nostalgic ca as fi putut alege si altceva in cariera … Poate educator, invatator, jurnalist, actor, ghid turistic …

Am admirat, zilele aceastea, copilasi si educatori, si, bineinteles, o gradina. Diminutiv al lui gradina, gradinita este cuvantul care-si poarta insemnatatea in vietile traite cu speranta la deosebitele roade ale vietii. Gradinita, gradina de copii, nu poate fi decat institutia unde educarea și instruirea copiilor are legatura cu viitorul. Am fost la rascruce de ganduri, acum sunt la rascruce de idei. Mi-ar placea sa am un proiect,  unul clar conturat in sufletul si mintea mea. Mi-ar placea sa-i ajut pe copii sa viseze deosebit … Mi-ar placea sa fiu inconjurata de inocenta copiilor, caci am obosit de atatia oameni mari, care au uitat ca sufletul lor este iubire.

Totul este in schimbare si recunoastem, din nou, ca azi nu va mai fi ca ieri, iar maine nu stim ce va mai fi, dar un suflet bun si cald, cu idei pentru ceva diferit intr-o gradinita, se poate ? Mi-ar placea, voluntar, sa-mi dedic ceva timp intr-un proiect micut si dragut. Ideea a plecat de la coltul minunat descoperit la o gradinita deosebita. Daca voi primi acceptul unei doamne educatoare si director de gradinita (o doamna foarte draga mie), revin cu informatii despre ce inseamna un proiect micut si dragut …

Coltul minunat …

 Later edit 31.05.2012:

Liana a citit „Angelina si printesa” …  copiilor cuminti si frumosi de la Gradinita nr. 56 – Anastasia.

 

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la gradinita

  1. Zina spune:

    Abia aștept să văd proiectul. Îți doresc inspirație și succes !

  2. indiferent spune:

    Sper sa primesc acceptul ! Multumesc !

  3. Silving spune:

    Ah, copiii te inspira! Mie mi-au iesit poezioare si povesti,n-am crezut vreodata ca o sa fiu in stare,cel putin de poezii😀 Succes cu proiectul tau,oricare ar fi el!

Lasă un răspuns

