budinca

1 Mai ? Am o melodie in cap cu 1 Mai muncitoresc, de care sper sa scap cat mai repede. Este prea cald, intr-adevar, dar am comanda de o budinca si nu pot sa spun „nu”. Azi, fara mici si gratare ! Va las si voua aici reteta, care este prea simpla, dar foarte delicioasa (am vazut-o candva pe RAI1):

Pastele sub forma de melcisori (500 g) se fierb conform instructiunilor de pe cutie, in apa cu sare si un strop de ulei, ca sa nu se lipeasca intre ele. Se scurg, se amesteca cu branza rasa, rosii, castraveti si ardei gras (taiati-le cubulete mici) si peste ele se adauga 6-7 oua batute foarte bine. Si, gata! Se da la cuptor ! Pofta buna !

Si un banc bun: „La o cina selecta, sotia ii spune sotului:
– Dragule, nu ti-a fost rusine sa te duci de cinci ori cu farfuria dupa mancare?
– Nu, draga, de fiecare data eu spuneam ca este pentru tine. „

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la budinca

  1. Zina spune:

    Hihi ! Faine si reteta si bancul, multumesc !😀

  2. indiferent spune:

    Ma bucur ca ti-au placut ! O zi frumoasa !🙂

Lasă un răspuns

