bogatia clipelor

Cu multa dragoste, poposesc aici. Cu multa intelegere, indiferent cata durere sau fericire poate exista, emotiile si cuvintele vor face parte, in continuare, si din acest jurnal deschis din toata inima mea. Voi mai scrie, ca intr-un caiet frumos invelit … Stiu ca va place aici, reveniti, mai cititi post-uri mai vechi (s-ar putea sa descoperiti ca am avut si eu, de multe ori, dreptate) si cititi ce voi mai scrie.

Eu cred ca scriu frumos despre indiferenta, diferenta si viata. Voi ce parere aveti ?

Dragii mei, toate sunt relative, dar un singur lucru e cert: avem puterea de a trai frumos si adevarat, de a ne ridica ori de cate ori simtim ca suntem la pamant. Intotdeauna avem nevoie de ceva frumos in suflet, nu-i asa ? Importanta este bogatia clipelor !

(E bun si iPhone-ul meu la ceva, nu-i asa? Face fotografii dupa cum vrea imaginatia mea !)

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii, Fotografiile mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la bogatia clipelor

  1. Zina spune:

    E așa o epidemie de retrageri din blogosferă, că am ajuns să cred că circulă vreun microb… Îmi pare rău că nu vrei să mai scrii și îmi pare rău că nu te-am citit mai des. Să fii sănătoasă și cine știe, poate revii după o pauză !🙂

    • indiferent spune:

      Multumesc pentru trecerile tale pe aici, draga Zina. Stiu ca nu esti un om indiferent.
      Chiar daca nu voi mai scrie aici, voi scrie undeva si, bineinteles, voi citi !

  2. anotimpurile spune:

    Subscriu primului comentator, prea multi care parasiti blogosfera. Eu pe cine mai citesc?😦

  3. danuta spune:

    … ma bag si eu, la spartu´targului, se pare, insa ma intriga afirmatia idilica de final.
    Fara compromisuri viata-i numai contondente si, pana la urma, esti plina de vanatai, mai ales pe suflet.
    Eu stiu ca, natural concesiva cum, desigur, esti, ai sa revii…te asteptam!

  4. indiferent spune:

    S-ar putea sa ai dreptate. De fapt, chiar ai ! Conversatiile recente cu „Sanziana” mi-au reamintit ca, indiferent pe unde imi tin sufletul, am descoperit in 2007 o importanta „dura” si „profunda” a cuvantului „indiferent”, ce nu ar trebui sa tina cont de un sfarsit virtual … sau real. Iar daca asteptarea este si ea importanta, ar trebui sa ma apuc sa scriu, indiferent de statistica blogului …

Lasă un răspuns

