2012- the shift

Aveati dreptate cand imi spuneati ca nu o sa rezist sa stau departe de taste si de blogul meu. Mi-am dat seama, totul in mine pleaca de la emotii si de la sentimente adevarate, de la cate pot sa va spun, de la curajul de a fi eu insami, de la curajul de a scrie, indiferent cata rabdare aveti si cat timp sa mai treceti pe aici.

Am citit impreuna cu o prietena draga, intr-o zi superba de primavara, dintr-o carte exceptionala, si chiar mi-am notat cateva randuri pe care mi-am promis ca le voi citi, ori de cate ori, simt ca ma pierd, ca sufar, ca nu inteleg, ca nu am sens. Si o sa vi le scriu aici, caci poate va va ajuta si pe voi in clipele grele. Indiferent cata nevoie ai de afectiune, de a sta cu cineva de vorba,  atunci cand esti la pamant este foarte adevarat ca numai de tine depinde cat de repede te ridici. De tine si de credinta ta si, in mare masura, de concluziile pe care le extragi din lectiile vietii.

Ma simt acasa in inima mea. Indiferent unde locuiesc salasuiesc in inima mea.Orice om care se iubeste pe el insusi isi asigura un camin confortabil si sigur. El incepe sa se simta acasa in corpul sau. Caminul exterior nu este decat o oglindire a mintii omului si a pretuirii sale de sine. In cazul in care caminul tau exterior este un dezastru incepe sa faci ordine in el, incepand cu un singur coltisor la fel ca atunci cand iti faci ordine in minte incepand cu un simplu gand. Mai devreme sau mai tarziu intregul camin va deveni astfel curat si ordonat. Atunci cand iti faci curat in casa aminteste-ti sa-ti faci inclusiv in minte.”

Mi-am repetat  ca „ma iubesc pe mine insami indiferent de experientele prin care trec” si mi-am spus „Totul este bine!”. „… eu nu gresesc niciodata. Doar invat. Asta-i tot!”

Si iata-ma, din nou, aici, simtindu-ma bine, ca la mine acasa (in inima mea !!!), cu gandul la toate cartile citite care mi-au imbogatit sufletul, cu gandul la toti oamenii adevarati pe care i-am intalnit, cu certitudinea ca poti demonstra importanta cuvintelor (iata ce-am facut cu „indiferent”), cu gandul la muzica care ne uneste si ne hraneste, cu gandul la schimbarile intampinate asa cum trebuie.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 2012- the shift

  1. Zina spune:

    Ei bine, indiferent ce va scrie Liana, Zinnaida abia asteapta sa citeasca ! Stii ca e mare amatoare de lecturi !😀

  2. indiferent spune:

    Zina, multumesc !🙂 Ma pun pe treaba: incep cu o melodie ritmata, descoperita de curand (de la Maroon 5), care ma binedispune si cu care voi pleca la drum maine (cu „noaptea in cap”), apoi cu cateva indemnuri pentru o saptamana interesanta ! Atat pentru mine, cat si pentru toti aceia care simt nevoia de o schimbare radicala !

  3. Zina spune:

    Hm ! Eu tocmai am făcut o schimbare radicală (am dat, din nou, blocul pe casă) așa că alta nu mai fac ! Dar voi citi îndemnurile cu interes.

  4. Ionut-Alexandru spune:

    Imi pare cunoscut ceea ce ai scris

  5. indiferent spune:

    Cam asa ceva … Ce mai faci „indiferent de simplu” ? Ma bucur mult ca mai treci pe la „indiferent” !!!

  6. Ionut-Alexandru spune:

    Uite, bine sau din ce in ce mai bine (pe plan profesional) si bine (pe plan personal).

    Indiferent de simplu va trece mereu pe la indiferent.. sa existe timp si sa nu uite😀

  7. indiferent spune:

    Ok ! Ma bucur pentru tine. Intotdeauna, ganduri bune !🙂

Lasă un răspuns

