cele 3 ceasuri rele sau …

Ziua de ieri trebuie mentionata cumva, pe undeva. Furtuna puternica, vuietul, grindina, afurisita de usa ce mi-a taiat fruntea in doua de-am ajuns la spital, toate acestea nu le voi uita prea usor si, bineinteles, vor fi amintiri de povestit ca bunica … de voi ajunge vreodata bunica !!! Ziua de ieri, mi-a adus alte si alte concluzii de viata. Ma privesc in oglinda si asa bandajata la cap, ma bufneste rasul. O fi de plans toata situatia asta, mai ales ca rasturnari de situatii au fost pe tot parcursul zilei (era cat pe aci sa o iau cu masina pe camp pentru ca in Romania nu sunt peste tot semne de circulatie), dar cineva imi spunea sa nu ma plang de asa minunata mea viata si nu o s-o fac !!! O sa-mi arat muschii (la asa inaltime interesanta ce am: 157 cm) si puternica vointa, semnul din frunte si voi fi admirata !!!

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la cele 3 ceasuri rele sau …

  1. catiamaxim spune:

    Să ai o zi frumoasă, chiar dacă pentru o vreme vei fi o femeie însemnată :))

  2. indiferent spune:

    🙂 azi, astept un bandaj mai estetic !

Lasă un răspuns

