ingineria sociala si … Roxette

Au ceva in comun ? Nicidecum. Sunt 2 idei de insemnari, izvorate din ceea ce a contat azi in timpul meu, indiferent de starea mea emotionala … ( cum un IQ interesant stiu ca am, mai trebuie sa lucrez la EQ, nu-i asa ?). Asa obisnuiesc eu, uneori, sa scriu despre 2 chestii diferite in acelasi post …

Azi, am primit sfaturi gen „fereste-te de pericole” cu trimitere la social engineering si mi-am permis cateva minute de studiu. Printre altele, am descoperit un film documentar (pe care vi-l recomand http://filmedocumentare.com/ingineria-sociala-in-secolul-xx/), destul de interesant si controversat, dar care merita vizionat pentru concluzionarile inerente. Aveti grija, deci … la manipulatori … sau daca nu, tolerati ceva de genul: „Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine!”. Totodata, va reamintesc si postul meu: deficitul de atentie, care are legatura cu ingineria sociala, daca v-ati dat seama …

Acum sa trec la contrastul postului: m-as teleporta putin la Cluj la concertul dragutilor de la Roxette. Si voi, nu-i asa ? Mi-ar fi placut sa ascult „Listen to your heart” !!

http://www.youtube.com/watch?v=ktRsl2hAPhY

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la ingineria sociala si … Roxette

  1. Zina spune:

    Mi-ar fi placut sa dezvolți mai mult partea cu ingineria sociala.🙂 In ceea ce priveste cantecul, e unul dintre cele care imi plac mult, asa ca: multumesc ! Totusi, nu m-as duce la Cluj pentru Roxette …

  2. indiferent spune:

    Draga Zina, asa e: ar fi trebuit sa dezvolt mai mult partea cu ingineria sociala, dar imi dau seama ca am punctat, totusi, esentialul. Si anume: ca aceasta „pricepere” in psihologia maselor vine de la oameni „talentati”, care gasesc punctul vulnerabil al naturii umane si care transforma sociabilitatea in arma aducatoare de profit. Am scris „deficitul de atentie”, care cred eu ca este o originala constatare in ceea ce priveste asa zisa inginerie … Sper ca ai citit insemnarea cu „deficitul” si chiar mi-ar fi fost de folos un comentariu pe marginea ei. In rest, ce sa mai spun ? Eu stiam ca termenul de inginerie vine de la „aplicarea cunoștințelor științifice, matematice și a experienței practice pentru a crea obiecte și procese utile, iar persoanele ce se ocupă cu ingineria sunt numite ingineri”, dar iata cate directii in a defini un termen … Hacker autointitulat CitiZen-0ne, care pune in circulatie un termen ? O, cate forme poate sa ia realitatea !!! Nu doar universul este expansibil, ci si creativitatea umana !!! Dumnezeu sa ne ierte pentru ceea ce suntem !

  3. Pingback: Timballo sau timpano - o budinca princiara

  4. Silving spune:

    Ah,i-am vazut anul trecut? sau acum doi ani,na ca nu mai stiu.Aici la noi in oras.Eu am vrut sa ascult „It must have been love ” live🙂 Super a fost.

  5. Pingback: TIMBALLO SAU TIMPANO - Retete culinare pe inteles

Lasă un răspuns

