J.O.

Noroc cu IPTV-ul meu de-acasa, altfel nu as fi inregistrat deschiderea superba a Jocurilor Olimpice de la Londra, caci nu am rezistat in fata televizorului in miez de noapte la toata minunatia asta regizata de Danny Boyle (regizorul filmului „Slumdog Millionaire -Vagabondul milionar”, recompensat cu opt premii Oscar !!!!!). Oboseala acumulata dupa o saptamana plina si interesanta, dar si programul meu de somn, nu m-au lasat, desi cand eram in febra serialului „Fringe” rezistam de dragul Oliviei, episod dupa episod, si pana la 3 dimineata … Hm … Astazi, deci, am program: jogging, crema de zahar ars (pentru ca nu ma sperie pe mine canicula), un film recomandat de Zina: „Big Night„, muzica si, bineinteles ce n-am vazut aseara la deschiderea J.O.

J.O. nu reprezinta doar un eveniment sportiv, si atat. Inseamna ca nu putem trai singuri, ca ne dorim competitia, ca respiram bucuria alaturi de ceilalti, ca ne bucuram de creativitatea oamenilor, ca ne regasim entuziasmul, dar si dezamagirile. Inseamna pregatire, evolutie, dainuire. Inseamna si industrie … marcata de o dimensiune politica, nationalista sau ideologica. In ciuda recesiunii economice, se mai poate demonstra inca marea putere mondiala, nu-i asa ? Inseamna ca nu renuntam la a face ceva diferit, la actiune si determinare. Sau, indiferent ce mai inseamna, inseamna ca nu suntem indiferenti. De asta mergem si duminica la referendum, nu-i asa ?

Cum sa nu astept competitia de la gimnastica, cand toata copilaria mea a fost marcata de performanta Nadiei si de incercarile mele de a face si eu performanta in gimnastica … (ce amintiri frumoase din clasa I la sectia gimnastica si ce minuni executam in fata blocului, de ramaneau toti cu gura cascata, dar …).

Deci, m-am documentat putin (wikipedia), am oftat pentru ca am realizat ca nu voi ajunge la nepoata-mea la Londra, desi era programata plecarea, iar acum va las cu alegerile voastre … de vara. Indiferent ce alegeti, totul este bine !

Later edit: Aseara, 31.07.2012, am stat cu ochii lipiti de tv, la evolutia fetelor si am incercat una bucata foto chiar atunci cand erau pe podium. O las aici amintire, chiar daca nu este prea reusita …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la J.O.

  1. Zina spune:

    Bravo, Liana ! Suntem pe aceeași lungime de undă: ador crema de zahăr ars și nu mă sperii de caniculă (deși o detest !), urmăresc cu sufletul la gură Jocurile olimpice și ador gimnastica, iar duminică merg la referendum !🙂

  2. Zina spune:

    P:S: Unde sunt butoanele de share ?!

  3. indiferent spune:

    butoanele vin si ele …🙂
    Imi place mult de tine, stii asta !!!🙂 Doar suntem pe aceeasi lungime de unda !!!!🙂

  4. Pingback: BIETUL IOANIDE de George Călinescu - Capitolele XXIX și XXX

  5. Zina spune:

    Mulțumesc, așa e !😀

Lasă un răspuns

