eu si Ralu

O echipa pe cinste …

Scriam anul trecut :

A fi parinte nu inseamna ca esti perfect. Esti tot un om, aproape la fel de vulnerabil ca si copilul tau. Te straduiesti, te implici in educatia si cresterea lui pentru a deveni un om respectabil … In ciuda greutatilor, a avea grija de proprii copii este, pana la urma, cea mai mare satisfactie a vietii, dar nu trebuie confundata aceasta grija cu sacrificiu de sine inutil si preocuparea excesiva. In toate trebuie sa gasim puterea echilibrului, iar copiii sunt cei care inteleg, uneori, mai bine decat noi …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii, Fotografiile mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la eu si Ralu

  1. Zina spune:

    Liana, ai o fetiță foarte drăguță, să îți trăiască și să fie sănătoasă și fericită !
    Da, echilibrul este un element vital al existenței noastre, dar ce greu se capătă și ce ușor se perturbă…

  2. indiferent spune:

    Zina, multumesc.
    Si, da, avem atata nevoie de echilibru …

  3. Tiberiu spune:

    Liana, multumesc frumos pt vizita si pt Likes. Mi’era teama ca n’o sa’ti gasesc numele dar l’am gasit🙂 Ai un blog frumos si longeviv. O as revin. O seara frumoasa!

Lasă un răspuns

