azi, caci maine nimic nu va mai fi la fel !

Eu nu pot sa mai traiesc cu speranta ca maine va fi mai bine! Eu vreau sa traiesc, azi, cu intensitate, cu adevar, cu mister si frumusete in simtire! Vreau sa traiesc, azi, bine!

Eu nu pot sa mai traiesc cu speranta ca maine se va intampla sa am mai mult timp pentru viata adevarata! Eu, azi, pot! Eu, azi, vreau! Eu, azi, sunt tanara!

Maine? Daca nu mai traiesc maine? Sa privesc cu regret, din lumea cealalta, ca nu am trait?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la azi, caci maine nimic nu va mai fi la fel !

  1. succesulpe spune:

    Asa se si spune: Traieste-ti fiecare zi, ca si cum ar fi ultima🙂

Lasă un răspuns

