esentele tari se tin in sticlute mici

Ieri, un om mare mi-a adus aminte proverbul … prinsi fiind intr-o conversatie la nivel inalt si finalizand un proiect pentru care nu mai exista speranta. E atat de placut sa comunici cu cineva, care intelege arta conversatiei, care stie ce inseamna, cu adevarat, dialogul. M-a intrebat, la un moment dat, intuind influenta coercitiva a cartilor citite (in sensul bun, bineinteles), daca imaginea mea are de-a face cu studiul „secretelor succesului” … Am ras cu pofta si, da, i-am confirmat ca din 1998, de cand cartea lui Dale Carnegie se afla in biblioteca personala, mi-am intarit convingerea pe  care deja o aveam: „daca prima replica … este NU, voi avea nevoie de intelepciunea si rabdarea unui inger ca sa-l preschimb in DA”.

Relatiile interumane au nevoie de cei sapte ani de acasa, cat si de studiu, indiferent cat de sociabili credem ca suntem …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la esentele tari se tin in sticlute mici

  1. Pingback: Queen (9) – Live Killers « Colţu' cu muzică

  2. Zina spune:

    Aș completa: … cât și de necesitatea internă, de dorința de a oerfecționa mereu aceste relații, de a te perfecționa pe tine însuți în vederea lor, indiferent de vicisitudinile din mediul înconjurător și din viața ta.

  3. Pingback: colţul românesc – 23 « Colţu' cu muzică

  4. indiferent spune:

    Corect, Zina ! Sunt multe de completat atunci cand vine vorba de relatii !

  5. Pingback: OLIVER TWIST de Charles Dickens - Capitolele 17-20

  6. Pingback: OLIVER TWIST de Charles Dickens - Capitolele 17-20

Lasă un răspuns

