apartenenta

Sunt in Bucuresti. Tastez datorita aplicatiei de pe IPhone … datorita sentimentului de apartenenta pe care il am fata de o prietenie frumoasa. Catia, tasteaza si ea … cu apartenenta ei minunata: scrisul. Mai sunt vreo 3 ore pana cand ne vom delecta cu muzica de calitate. Repetam un exercitiu frumos de indepartare a rutinei , asa cum am facut-o si anul trecut alegand 2 concerte mari: Sting si Yanni. Acum, l-am ales pe Leonard Cohen. Voi ce alegeti ? Rutina ?

Later edit, 23 septembrie 2012, ora 21:

A fost minunat concertul. Ne-a incalzit inimile, desi am tremurat de frig. Ne-a facut speciali pe fiecare in parte pentru ca toti adunati acolo am constituit un intreg apartenent ritmului special si inconfundabil al artistului si al echipei lui. O echipa internationala, care m-a impresionat foarte mult, formata din Roscoe Beck – chitara bass si voce, Alexandru Bublitchi – un violonist genial din Republica Moldova, Rafael Gayol -tobe si percutie, Neil Larsen – orga, acordeon, alte instrumente cu clape, Javier Mas – chitara acustica, instrumente cu coarde, Mitch Watkins – chitara, Sharon Robinson – solista, alaturi de care canta celebra piesa „In My Secret Life” si surorile Charlie si Hattie Webb, sau asa cum le-a prezentat Cohen, The Webb Sisters – voce, chitara si harpa. Mi-a placut foarte mult melodia cantata de cele doua surori: „Coming Back To You” …

Magic FM spune esentialul: „Cele aproape 4 ore de concert au lasat in urma bucuria unui spectacol care nu te lasa indiferent si un Leonard Cohen cel putin la fel de impresionant, melancolic si romantic ca la inceputurile carierei sale de 40 de ani.”

A meritat … trebuie sa fac rost de albumul „Old ideas” …

Acum, dupa ce mi-am lasat si impresiile despre concert, trebuie sa va spun ca, indiferent cate clipe traim, trebuie sa le traim cu adevarat. Sa simtim apartenenta la aceasta lume, alegand adevarul din noi, alegand sa fim buni, dar sa fim si un pic „nebuni” …

Acum, sunt din nou acasa dupa cele 4 zile petrecute intr-un Bucuresti incredibil: agitat, dar si linistit. Cosmopolit … poate fariseic, dar si ingenuu. Modern, dar si invechit. Cenusiu, dar si plin de culori …

Am fost si la Palatul Mogosoaia … si am simtit apartenenta printesei Martha Bibescu la frumos …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la apartenenta

  1. Zina spune:

    Ehei, Dance me to the end of love… ! Superb ! Distracție plăcută !
    Eu azi mă distrez definitivând a doua porție de zacuscă !😉

  2. indiferent spune:

    Zina, a fost minunat ! Bine ca ai scapat si tu de rutina: zacusca🙂

  3. Pingback: colţul românesc – 25 « Colţu' cu muzică

  4. Pingback: colţul cu rock clasic – 25 « Colţu' cu muzică

  5. Pingback: colţul romantic – 25 « Colţu' cu muzică

  6. Pingback: colţul cu vechituri – 25 « Colţu' cu muzică

  7. Pingback: PREPARATE DIN OUA - 1 Jumări á la Regina Maria - Rețete culinare

  8. Pingback: colţul european – 25 « Colţu' cu muzică

  9. Silving spune:

    Ce roz si vesela esti,imi place!

  10. ane spune:

    multumesc, superba melodia, hrana nostra sufleteasca – Arta…

Lasă un răspuns

