timpul, indiferent de …

Fac eforturi sa tin pasul cu voi, cei care scrieti atat de minunat, si e de inteles. Timpul meu divizat in mii de activitati … timpul meu alocat convorbirilor telefonice, timpul meu petrecut in bucatarie, timpul meu cu Ralu, timpul meu cu mine, timpul meu, timpul meu … timpul meu, care va ramane, cu siguranta, divizat in mii de activitati pentru ca sunt o persoana activa, creativa …

Scriam candva ca  il citesc pe Tim Breithaupt, a nu stiu cata oara, si ca eram multumita. Priveam in urma la momentul alegerii mele, transferul la vanzari, si ma felicitam, caci succesul meu nu era o chestiune de noroc. Astazi, fac acelasi lucru, ma felicit pentru ca am muncit mult si pentru ca am avut intotdeauna incredere in fortele mele … am fost, intotdeauna, acea persoana perseverenta, am inteles ca daca vreau sa  reusesc trebuie sa ma angajez in mod deliberat in propria dezvoltare, sa am rabdare cu mine si cu cei din jurul meu si sa nu cedez atitudinilor negative. Astazi, fac acelasi lucru: nu cedez atitudinilor negative, recapitulez actiunile mele si merg mai departe, fara regret, pentru ca am inteles ca nu banii aduc fericirea.

Mi-e greu sa ma concentrez acum, dar stiu ca trebuie sa ma odihnesc doar pentru o perioada mica de timp pentru ca merit … Concediul pentru mine a insemnat munca si nu este normal …

V-am mai spus ca deceptiile m-au intarit, emotiile m-au infrumusetat, amintirile m-au eliberat si m-au imbogatit. Si, iata-ma analizandu-mi alegerile pentru ca nu doar gandesc, ci si pentru ca am nevoie de echilibru. Si de un nou inceput: scriu o carte, oficial scriu o carte si va fi bestseller in timpul nostru, peste 2 ani, indiferent de … , dar nu in Romania. Imi trebuie doar zece pasi pentru a reusi. Si incurajarea voastra, desigur.

Mi-ar placea sa fim toti multumiti, sa avem un echilibru perfect, sa nu ne mai plangem de indiferenta, ipocrizii, sa ne privim cu intelepciune curba aceea din palma mainii si sa intelegem ce ne dorim cu adevarat. Mi-ar placea sa facem alegeri pentru timpul nostru, indiferent de varsta. Eu am ales sa scriu o carte.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la timpul, indiferent de …

  1. Pingback: colţul cu rock clasic – 27 « Colţu' cu muzică

  2. Pingback: colţul romantic – 27 « Colţu' cu muzică

  3. Zina spune:

    Felicitări și spor la scris, Liana. Aș avea o mie de întrebări, dar nu cred că mi-ai răspunde la ele pe blog !🙂

  4. Pingback: CIORBA DE VITA A LA GREC - Rețete culinare pe înțeles

  5. Pingback: colţul european – 27 « Colţu' cu muzică

  6. ane spune:

    te felicit
    i pentru intentia de a scrie o carte , mult succes!

  7. Pingback: Liebster Blog Award « Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

