la nivel superlativ si imperios

Simtul olfactiv mi-a subjugat existenta ultimelor zile la nivelul superlativ si imperios.

M-am intors de la alergarea de dimineata, cu miros de iarba cosita in nari, apoi cu amintirea mirosului de gutuie aromata, iar mai apoi cu  miros de paine prajita.

Aseara am terminat de citit o carte interesanta, care mi-a confirmat ca mirosul are un rol foarte important in aparitia dorintei sexuale. Simtul olfactiv este in legatura cu libidoul, asadar nu ezitati in fata provocarilor …<< Mirosul este un simt fundamental si este in mod inconstient cel mai puternic in comunicarea interumana. Nici o relatie nu poate fi reusita daca exista refuzul mirosului celuilalt. „Odata cu nasul a aparut si dragostea, dorinta, erotismul.” – Gisele Harrus-Revidi>>

Inainte de alergarea de dimineata, imediat ce m-am trezit, am inchis ochii si mi-am mirosit copila. Fascinant ! Si dor de mirosul ei cand era un bebelus …

Miros toamna asta frumoasa … Fascinant ! In fiecare sambata, de cand ea a venit, crizantemele imi aduc in suflet o frumusete in plus. Le cumpar de la o batranica draguta din piata, mi le fac cadou … Le miros. Si ele au un parfum deosebit. Subtil si misterios …

Inchideti ochii si mirositi … Va este indiferent ce ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la la nivel superlativ si imperios

  1. Pingback: colţul românesc – 28 « Colţu' cu muzică

  2. Zina spune:

    Nuu, nu ne e indiferent !😀
    Și mie îmi place mirosul de gutui, și cel de crizanteme, și cel de frunze uscate, și mirosul pinilor după ce îi spală ploaia, și…

  3. indiferent spune:

    Nici nu ma asteptam ca Zina, pe care am descoperit-o, sa fie altfel decat asa : nu indiferenta ! Si, nu-i asa ? Atatea mirosuri minunate pe lume si noi sa nu le dam importanta ?

  4. Pingback: colţul cu rock clasic – 28 « Colţu' cu muzică

  5. Pingback: colţul romantic – 28 « Colţu' cu muzică

  6. Pingback: colţul cu vechituri – 28 « Colţu' cu muzică

Lasă un răspuns

