iti amintesti ?

M-am trezit de dimineata cu senzatia ca imi lipseste ceva … Scriind la romanul meu „Indifferent, blue feelings„, am realizat ca era muzica din sufletul meu …

Catia, iti amintesti ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la iti amintesti ?

  1. Pingback: colţul european – 28 « Colţu' cu muzică

  2. catiamaxim spune:

    Cu o mică întârziere obiecctivă🙂, îmi amintesc, cu drag !

Lasă un răspuns

