so what ?

Indiferenta mai are si expresii de genul ” Ei, si ce ?” … Schimbarile pot fi insotite de expresii de genul „So what ?” …

Am vizionat candva „Shift happens” …

Am facut-o pentru ca un manager HR a considerat oportun mesajul catre toti cei prezenti la o conferinta … Nu stiu cat de mult a impresionat echipa de atunci, dar era un mesaj clar pentru viitor, iar pentru mine a fost mesajul ca avem toti loc sub soare, indiferent cate schimbari ar exista in orice clipa, pe acest pamant !

… „Se poate trai. Se poate trai bine. Se poate (inca) trai frumos”, ca sa-l citez putin pe Andrei Plesu (am primit cartea cadou: „Despre frumusetea uitata a vietii” si trebuie sa multumesc, si aici, Danei) …

Eu cred ca se poate trai cu milioane de schimbari, dar cu grija la expresii de genul „So what?”

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la so what ?

  1. Clanmother spune:

    Make you think….life keeps on moving forward…

  2. Detest expresia asta și nu o folosesc niciodată, nu e în firea mea.

  3. indiferent spune:

    Ma bucur pentru tine, draga Zina. Asta inseamna ca esti un om deosebit, ca iti pasa si de trecut si de actiunile tale, dar mai ales de oameni ! Si ca faci schimbari fara sa te gandesti „ei, si ce?”

  4. Pingback: news « Indiferent

Lasă un răspuns

