Liebster Blog Award

Anul trecut, chiar in dimineata de Craciun, am scris cateva insemnari despre oameni deosebiti si speciali pe care i-am intalnit in lumea virtuala (si nu numai), de la care ai ce invata, care isi traiesc prezentul cu intensitate, care vor evolutie speciala in trairi …

Un astfel de om deosebit si special este eumiealmeu, un suflet de exceptie care scrie despre suflet, si care, acum, imi trimite pe aripile internetului o decoratie de toata frumusetea pentru faptul ca blogul meu ii este drag. Ii multumesc foarte mult si o asigur ca aceeasi decoratie o primeste si de la mine.

Raspunsurile mele sunt aici.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Liebster Blog Award

  1. Pingback: Colţul românesc – 29 « Colţu' cu muzică

Lasă un răspuns

