news

„Ei, te-ai linistit?”, ma intreaba fostul sef, intalnindu-ne intamplator.

Ar fi trebuit sa-i raspund:

„Dar tu, pentru ca nu mai sunt, te-ai linistit ?”

Mai bine ca nu l-am intrebat, atitudinea lui exprima acelasi lucru : „So what?”, astfel ca si atitudinea mea va fi de „So what?”.

Dragii mei, indiferent cati sefi sunt pe pamant, nu uitati ca sunt si ei oameni, care cred in sintagmele: ” totul se plateste in viata” sau „roata se invarte” … I-am auzit spunand asta …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la news

  1. Pingback: colţul european – 29 « Colţu' cu muzică

Lasă un răspuns

