Six Degrees Of Separation

250px-Six_degrees_of_separation_svg    Dupa ce am descoperit new single-ulSix Degrees Of Separation”(aflat pe cel de-al treilea album „#3”), cantat superb de cei de la The Script (preferati de-ai mei), bineinteles … mi-am amintit un film pe care trebuie sa vi-l recomand : „Six Degrees Of Separation”. Si voua va place Will Smith, nu-i asa ? Ne-a amintit de „The Pursuit of Happyness” … si nu putem ramane indiferenti la asa interpretare, nu-i asa ?

Si mai trebuie citit si aici: „Proof! Just six degrees of separation between us … After checking 30 billion electronic messages, Microsoft researchers say the theory stands up”

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Six Degrees Of Separation

  1. Clanmother spune:

    I agree – we cannot remain indifferent!!!

Lasă un răspuns

