albastrul, simbol al inspiratiei …

imagesCAAVR4V8  Albastrul, in romanul meu, va fi culoarea care va defini lumea. 80 de pagini sunt scrise deja, le citesc si ma minunez ca si cum nu sunt scrise de mine … Se pare ca ma inspira si „imagination that changed the world”

Albastrul este pentru comunicare si pace, pentru regasire de sine … El este doar pentru sensul pozitiv:  o constanta ! Nicio clipa pentru sensul negativ, ok ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la albastrul, simbol al inspiratiei …

  1. Zina spune:

    Ce pot să spun… Nu prea e drept față de cititorii de limbă română… Chiar dacă o rup pe ceva engleză, nu e de nivelul de a mă delecta cu un roman. O ediție bilingvă nu merge ?

  2. Zina spune:

    În ceea ce privește albastrul, uite aici gândurile mele despre el
    http://zinnaida.ro/2012/02/25/albastru-culoarea-cerului/

  3. indiferent spune:

    Inspirate ganduri, draga Zina … Si eu am mai scris despre el: https://indiferentlianac.wordpress.com/2011/10/31/indiferent/

Lasă un răspuns

