insemnari si ninsoare …

imagesCABK9XB9     Ninsoarea asta frumoasa mi-a dat imboldul pentru a nu uita credinta din mine si in bine, in puritatea gandurilor ce le am pentru intampinarea unui Ajun de Craciun ca pe vremurile cand mama pregatea turtele cu nuca si pe care le impartea si ea pe la vecini si rude … Ehei, eu aveam pe atunci portiile asigurate pentru intreaga zi …

Voi pregati si eu, anul acesta, aceste „scutecele” pentru ca nu am mai facut-o de foarte mult timp si pentru ca dorul de emotii speciale exista, indiferent cat de concentrata sunt pe celelalte aspecte ale vietii mele … Cand pierzi pe cineva drag, bineinteles, nu il uiti !

Asadar, va indemn la pregatirea de „scutecele” …

Later edit: raspuns pentru draga Zina si idei pentru cine are timp de asa bunatati:

Draga Zina, astazi pregatesc „scutecelele”, pe care le voi lasa la uscat pana in ajun (le invelesc intr-o fata de masa mare, asa cum facea mama). Nu-mi trebuie decat faina, apa si sare, fac un aluat numai bun de intins cu sucitorul. Foi patrate si foarte subtiri, se intelege, pe care le coc pe o tabla asezata cu grija pe aragaz, ca la altceva nu m-am gandit …
In ajun, le inmoi in apa indulcita cu zahar si putin, putin rom, lamaie si portocale rase si apoi intre ele, multa nuca !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la insemnari si ninsoare …

  1. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (1) « Colţu' cu muzică

  2. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (2) « Colţu' cu muzică

  3. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (3) « Colţu' cu muzică

  4. Pingback: PLACINTE CU BRANZA - Rețete culinare pe înțeles

  5. Zina spune:

    Bine măi, Liana, întâi ne faci poftă și pe urmă ne lași cu apa-n gură ?!😆 Indiferent cât de cunoscute sunt scutecelele, dă-ne și tu rețeta, că așa, din povestiri despre cât de bune sunt… cum să le facem ?

    • indiferent spune:

      Draga Zina, astazi pregatesc „scutecelele”, pe care le voi lasa la uscat pana in ajun (le invelesc intr-o fata de masa mare, asa cum facea mama). Nu-mi trebuie decat faina, apa si sare, fac un aluat numai bun de intins cu sucitorul. Foi patrate si foarte subtiri, se intelege, pe care le coc pe o tabla asezata cu grija pe aragaz, ca la altceva nu m-am gandit …
      In ajun, le inmoi in apa indulcita cu zahar si putin, putin rom, lamaie si portocale rase si apoi intre ele, multa nuca !🙂

  6. Cristi M. spune:

    Buna ! Te-am nominalizat pentru Blog of the year 2012 Award.
    http://cristimoise.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-part-iv-9-stars/
    Felicitari !🙂

Lasă un răspuns

